מדיניות ביטולים והחזרים – משחקת בסירים

מדיניות ביטולים והחזרים כספיים עבור בישולים פרטיים בבית הלקוח

מסמך מדיניות זה קובע את הנהלים בדבר ביטולי עסקה וקבלת החזר כספי בעבור עסקה לרכישת בישול פרטי בבית הלקוח ע”י תום בעבור “משחקת בסירים”, ע.מ. 043381250 או מבשלת מטעמה (להלן: “המבשלת“).

במדיניות זו, “בישול פרטי” – בישול שנקבע לתאריך בסיכום עם הלקוח ולפי תפריט שסוכם עימו לפי העדפותיו ובחירתו, לרבות סדנה פרטית או שיעור פרטי שהוזמנו לפי תפריט מותאם אישית.

  1. לקוח אשר מבקש לבטל בישול יודיע על כך למבשלת בהקדם האפשרי. הודעת ביטול שתיעשה בעל-פה תגובה בפניה בכתב, תוך ציון סיבת הביטול ואימות פרטים מזהים ככל שיידרש ע”י המבשלת.
  2. יובהר, כי אי-הגעה למקום הבישול במועד שנקבע, היעדרות מהבישול, הפסקת הבישול באמצע, אי-עמידה בלוחות הזמנים שנקבעו עם המבשלת, היעדר זמינות ו/או כל התנהגות אחרת אינה נחשבת ולא תיחשב כהודעת ביטול, והלקוח מוותר מראש על כל טענה הנוגעת לביטול עסקה וקבלת החזר כספי בגין הודעה שלא נעשתה בהתאם להוראות סעיף 1 לעיל.
  3. בישול פרטי לפי תפריט שהותאם למידותיו והעדפותיו של הלקוח הינו שירות בהתאמה אישית.
  4. הודעת ביטול עסקה לרכישת בישול פרטי (בישול הכרות) שתתקבל עד שבוע לפני המועד שנקבע לבישול תזכה את הלקוח בהחזר כספי בעבור כל התשלומים שבוצעו על-ידו, בניכוי דמי ביטול בגובה 50 ₪.
  5. א) הודעת ביטול עסקה לרכישת בישול פרטי שתתקבל עד 2 ימי עבודה לפני המועד שנקבע לבישול תזכה את הלקוח בהחזר כספי בעבור כל התשלומים שבוצעו על-ידו, בניכוי דמי ביטול בגובה 50% ממחיר העסקה, בין אם שולם במלואו ובין אם לאו.
    ב) ניתן לדחות בישול פרטי (בישול הכרות) בהתראה של עד 2 ימי עבודה מראש, פעם אחת בלבד.
  6. הודעת ביטול עסקה לרכישת בישול פרטי (בישול הכרות) שתתקבל לאחר המועד המצוין בסעיף 5 לעיל לא תזכה את הלקוח בשום החזר כספי שהוא בגין מחיר העסקה, בין אם שולם ובין אם לאו.
  7. ביטול עסקה לרכישת מינוי באמצע תקופת המינוי או בביטול עסקה לרכישת כרטיסייה, במהלך תקופת המנוי, כאשר הכרטיסייה לא נוצלה במלואה, תזכה את הלקוח בהחזר כספי עבור החלק היחסי בתקופת המינוי שלא נוצל. הזיכוי חל עבור יתרת המנוי העדכנית – משבוע מיום הודעת הביטול.
  8. ניתן להקפיא מנויים שנרכשו דרך שירות משחקת בסירים בהודעה של שבועיים מראש. תקופת ההקפאה המקסימאלית האפשרית היא שלושה שבועות לכל היותר למנוי שבועי ושבועיים לכל היותר למנוי דו חודשי.
  9. מועדי הבישולים אינם כוללים את חוה”מ סוכות וחוה”מ פסח. במהלך חודש אוגוסט תתאפשר גמישות בקביעת המועדים, בכפוף לתיאום מראש.
  10. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, זיכוי הלקוחות והחזר כספי יבוצע בתוך ארבעה-עשר (14) ימים מיום קבלת הודעת הביטול.
  11. הזכות לביטול עסקה כפופה לסייגים נוספים כאמור בחוק הגנת הצרכן, תשמ”א-1981.
  12. למבשלת שמורה הזכות לבטל את העסקה באופן חד-צדדי, בכל עת וללא הודעה מראש, לפי שיקול דעתה הבלעדי. במקרה שכזה יושב ללקוח כספו אשר ששילם בעד השירות שבוטל.
  13. במקרה של ביטול בישול ביוזמת הלקוח, האפשרות לדחיית מועד הבישול כחלופה לביטולו תהא כפופה לשיקול דעתה של המבשלת ובכפוף לזמינותה.
  14. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, בהתקיים נסיבות חריגות ובלתי צפויות, המונעות מהלקוח השתתפות בבישול, לאחר הצגת האישורים המתאימים ובכפוף לשיקול דעתה הבלעדי של המבשלת, תוכל המבשלת לבצע זיכוי כספי של הלקוח לפנים משורת הדין גם אם לא התקבלה הודעת ביטול כנדרש לעיל.
  15. המתכונים המוצעים ע”י בעלת האתר נבדקו ובושלו מספר רב של פעמים. בעלת האתר אינה מתחייבת לטיבם או איכותם של מתכונים המבוקשים ע”י הלקוח שלא נוסו ע”י בעלת האתר.
  16. על הלקוח חלה האחריות לספק למבשלת הדרכה נאותה ומקיפה על כלי המטבח ומכשירי החשמל בהם יעשה שימוש במהלך הבישול. המבשלת אינה אחראית לכל נזק ו/או בלאי סביר שייגרם למכשירי החשמל בבית הלקוחה במהלך מתן שירות הבישול.
  17. תוקפו של מנוי הוא קלנדרי ל-3 חודשים. עם זאת יצויין כי מנוי שבועי לא יכלול יותר מ-12 בישולים ומנוי דו שבועי לא יכלול יותר מ-6 בישולים. תוקף המנוי ישונה בהתאם לכך במידת הצורך.
  18. הסדרי התשלום וההחזר, מלבד מקרים חריגים, יתנהלו ישירות מול תום בעבור או אתר תום מטבח משמח

ט.ל.ח.