סגירה
הרשמה לניוזלטר:
סגירה

יש לך שאלה לגבי קציצות הסלק שלי?
רוצה לשמוע עוד על משחקת בסירים?
לברר אם נשאר מקום בסדנא הקרובה?
או סתם להגיד לי שלום 🙂

ניתן ליצור איתי קשר גם במייל tomitbach@gmail.com או ב 052-5012132

אשמח לשמוע ממך!

דברו איתי
סגירה
הרשמה לניוזלטר:
סגירה

יש לך שאלה לגבי קציצות הסלק שלי?
רוצה לשמוע עוד על משחקת בסירים?
לברר אם נשאר מקום בסדנא הקרובה?
או סתם להגיד לי שלום 🙂

ניתן ליצור איתי קשר גם במייל tomitbach@gmail.com או ב 052-5012132

אשמח לשמוע ממך!

קיש דלורית ובצל ירוק טבעוני ללא גלוטן

מתכון לבצק:
מערבבים: קמח שקדים, קורנפלור, 2 כפות שמן זית וקצת מלח. מוסיפים חצי כוס מים בהדרגה ולשים עד לקבלת כדור יציב יחסית
מהדקים לתוך תבנית 26″ מצופה בנייר אפיה. אופים כ- 10 דקות בחום בינוני ומצננים קלות

מילוי
בבלנדר טוחנים: שקדים, כוס ורבע מים, סילאן, חרדל, קצת מלח. עד לקבלת קרם חלק

את הדלורית קולפים וחותכים לקוביות. 3 גבעולי בצל ירוק קוצצים דק
במחבת מקפיצים את הדלורית עם שמן זית ואורגנו עד לריכוך חלקי. מוסיפים את הבצל הירוק וממליחים קלות.

מסדרים את תערובת הירקות על גבי הבצק האפוי ושומרים חלק בצד. יוצקים מילוי, ומסדרים את שאר הירקות למעלה

אופים כחצי שעה בחום בינוני עד להתייצבות הקרם. רצוי לקרר לפני הגשה

אולי תאהבו גם

רשימת קניות למזווה בריא

מזווה בריא – מה כדאי שיהיה בו? מאיפה כדאי להתחיל? בואו לעשות קצת סדר בארון

מדף הספרים שלי

המלצות על ספרי אוכל שגורמים לי לחשוב, כי אוכל הוא כמעט אף פעם לא רק אוכל…

בלוגי אוכל מומלצים

בלוגי אוכל שהם הפייבוריטס שלי – עם נשמה ואוכל אמיתי. כי בשביל אוכל טוב צריך השראה!

טיפים ליולדת – איך להמשיך לאכול נכון עם תינוק על הידיים?

שוב הגעת לצהריים בלי לאכול כלום? בואי לקרוא איך עושות את זה אחרת, כי אמא שבעה הייא אמא רגועה יותר 🙂

דילוג לתוכן