תקנון שימוש באתר

תקנון שימוש באתר

תודה שבחרתם להשתמש באתר tomitbach.co.il, ברוכים הבאים!

כללי

  1. האתר מופעל ע”י גב’ תום בעבור, ע.מ. 043381250, מהכתובת העסקית הרשומה ברח’ גורדון 47ב, רחובות (להלן “בעלת האתר“).
  2. האתר הינו אתר תדמית ותוכן, הכולל גם חנות לרכישות מקוונות. באתר ניתן להירשם ולרכוש סדנאות, שיעורים פרטיים, קורסים מקוונים, חוברות מידע, שירותי בישול ועוד.
  3. מטרת תקנון זה היא להסדיר את היחסים בין בעלת האתר לבין משתמשי האתר, בין אם מדובר באדם פרטי, תאגיד או עוסק, והוא מהווה הבסיס החוזי המחייב ביחסים אלו.
  4. השימוש באתר הינו בכפוף לתקנון זה ובהתאם להוראותיו.
  5. שימוש באתר מהווה הסכמתך לתנאי תקנון זה.
  6. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש שייעשה על-ידך באתר, ויהווה את הבסיס המשפטי לכל דיון בינך לבין בעלת האתר. על כן, הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו.
  7. בעלת האתר שומרת על זכותה לשנות תקנון זה מעת לעת, לפי שיקול דעתה הבלעדי, וללא צורך במתן הודעה מראש. כל שינוי יחייב מיד עם הכנסתו לתוקף ע”י בעלת האתר.
  8. בעלת האתר רשאית, לפי שיקול דעתה הבלעדי, לשנות את המראה של האתר, התכנים המופיעים בו או כל שינוי מתבקש אחר, ללא צורך בהודעה מראש.
  9. מוסכם על המשתמשים כי לא תהיה להם כל טענה, תביעה או דרישה כלפי בעלת האתר או מי מטעמה בגין ביצועם של שינויים כאמור או תקלות אשר ינבעו מאותם שינויים.
  10. בעלת האתר שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את פעילות האתר על מנת לבצע פעולות תחזוקה.
  11. בעלת האתר רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי ובלי צורך לספק נימוק, לחסום ממשתמש פלוני את הגישה לאתר.
  12. בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה בין התקנון לבין כל פרסום אחר, יגברו הוראות תקנון זה והן אשר תקבענה.
  13. בעלת האתר אינה מתחייבת שפעילות האתר לא תופרע, לרבות תקלות בחומרה, בתוכנה או בקווי התקשורת, ולגולשים לא תהיה כל טענה בקשר לכך.
  14. כותרות פרקי המשנה בתקנון נועדו לנוחיות הקריאה בלבד ואין לייחס להן משמעות פרשנית.
  15. התקנון מנוסח בלשון זכר אך תקף לשני המינים בצורה שווה.
  16. תנאי השימוש באתר חלים על כל הכלול בו.

במידה שאינך מסכים לתנאי השימוש המפורטים להלן הנך נדרש שלא לעשות באתר כל שימוש נוסף.

התחייבות המשתמש

  1. בעשותך שימוש באתר הנך מצהיר כי הובא לידיעתך כל המידע הדרוש לשם שימוש באתר ו/או בשירותי המידע והתוכן הניתנים באתר ו/או באמצעותו.
  2. בנוסף לאמור לעיל, הנך מתחייב כי לא תעשה אחד או יותר מהדברים הבאים:
    • הטענה, שליחה או שידור של כל חומר המכיל כל סוג של וירוס מחשב או כל קוד מחשב אחר, המתוכנן להרוס, להפריע או להגביל את השימוש בכל אחד מהמחשבים, השרתים, החומר ו/או התוכנה אשר מצויים בשימוש בעלת האתר.
    • הפצת דואר זבל לשרתי האתר או הצפתם בכל דואר אחר.
    • פגיעה בכל דרך שהיא בזכויות יוצרים, סימני מסחר ו/או בכל זכות אחרת המצויה באתר זה.
    • הצבת האתר, או כל חלק ממנו, בתוך מסגרת של אתר אחר, או כחלק מאתר אחר, ללא הסכמה מראש ובכתב של בעלת האתר.
    • שימוש באתר לכל מטרה שהיא בלתי חוקית ו/או פוגענית.

הזמנה

  1. ביצוע הזמנה באתר אפשרי לכל אדם בעל הכשרות המשפטית לבצע זאת בהתאם לתנאים בסמכות השיפוט החלה עליו והוא הבעלים של כתובת דואר אלקטרוני תקפה.
  2. במידה שהנך תושב ישראל מתחת לגיל 18 או מי שזקוק לקבלת אישור מאת צד שלישי כלשהו על מנת לבצע פעולה משפטית, הנך מצהיר ומאשר כי קיבלת את הסכמת הורייך ו/או האפוטרופוס ו/או כל צד שלישי כאמור לעיל לביצוע פעולה באתר.
  3. ביצוע הזמנה ייעשה באמצעות האתר או ברכישה טלפונית לפי פרטי יצירת הקשר המפורטים באתר.
  4. בחנות המקוונת באתר ניתן לבחור את השירות הרצוי, להתרשם מהמפרט באשר לתוכנו ומחירו. ניתן לשנות את הכמויות הרצויות בהזמנה, להוסיף ולגרוע פריטים מסל הקניות בכל עת עד לסיום ההזמנה ואישורה בקופה וקבלת האישור על קליטתה במערכת.
  5. פרטי השירות המבוקש מפורטים בדף המוצר באתר כפי שיעודכנו מעת לעת ע”י בעלת האתר. בכל שאלה שאינה מפורטת בדף המוצר ניתן לפנות לבעלת האתר לפי פרטי יצירת הקשר המפורטים באתר. לידיעתך, הסדנאות מועברות ע”י בעלת האתר או מי מטעמה.
  6. רישום לסדנאות יעשה על בסיס מקום פנוי בשיטת כל הקודם זוכה.
  7. כרטיס מתנה שנרכש דרך האתר ניתן למימוש עד שנה מיום רכישתו.
  8. לתשומת ליבך, קליטת פרטי ההזמנה במערכת אינו מהווה התחייבות מטעם בעלת האתר לספק את השירות שהוזמן, אלא רק מעיד שפרטי ההזמנה נקלטו ותהליך הטיפול בהזמנה החל.
  9. במקרים בהם בעלת האתר לא תוכל לספק את ההזמנה הודעה על כך תימסר למזמין.
  10. כדי שבעלת האתר תוכל לספק את השירות שהוזמן, ההזמנה צריכה להתקבל ולהיקלט באופן תקין ומסודר, כאשר היא מכילה את כל הפרטים הנדרשים ואופן התשלום.
  11. התשלום עבור ההזמנה יכלול את מחיר השירות בתוספת מע”מ ע”פ כל דין. בעלת האתר שומרת על זכותה לשנות את המחירים בכל עת לפי שיקול דעתה הבלעדי, לרבות הודעה על מבצעים והנחות. המחיר הקובע הינו המחיר המופיע באתר בעת ביצוע התשלום.
  12. זמינות השירותים וכן המחירים עשויים להתעדכן מעת לעת. באם לא הושלמה הרכישה אין בעלת האתר מתחייבת לשמור על המועד ו/או על המחיר המקורי עד השלמת הרכישה במועד מאוחר יותר.
  13. התשלום באתר יתבצע מראש באמצעות תשלום בכרטיס אשראי תקף הניתן לסליקה ע”י אחת מחברות כרטיסי האשראי הפועלות בישראל כדין.
  14. בעלת האתר ו/או מי מטעמה לא יישאו בכל אחריות לכל שימוש בלתי מורשה, שימוש לרעה, שימוש שלא כדין ו/או שימוש במרמה שייעשה ע”י צד שלישי בכרטיס האשראי בו נעשה שימוש לשם ביצוע הזמנה.

ביטול עסקה

  1. אם ברצונך לבטל עסקת רכישה, עליך להודיע על כך לבעלת האתר בהקדם, לציין את סיבת הביטול וכן לאמת את פרטי הרכישה כנדרש ע”י בעלת האתר.
  2. בעלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לבטל את הרכישה בכל עת, בהודעה ללקוח ותוך מתן החזר כספי ללקוח.
  3. ביטול עסקה לרכישת בישולים פרטיים בבית הלקוח תעשה בהתאם למדיניות הביטולים וההחזרים המפורטת כאן, ובכפוף לאמור בסעיף 39 להלן.
  4. ביטול עסקה לרכישת שירותים אחרים שנרכשו דרך האתר תתבצע בהתאם לאמור להלן.
  5. הודעת ביטול בגין עסקת מכר מרחוק שתתבצע בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, או מיום קבלת הסכם ההתקשרות, לפי המאוחר, ובתנאי שביטול כאמור ייעשה לפחות 2 ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד תחילת השירות הנרכש, תזכה את הלקוח להחזר כל התשלומים ששילם עבור הקורס.
  6. בתקנון זה, “מועד תחילת השירות הנרכש” הינו לאחר ביצוע העסקה וסיכום על תפריט מותאם אישית לסדנה ו/או לבישול שהוזמנו.
  7. למען הסר ספק, שירות הכולל התאמת תפריט אישי ללקוח בעת ההזמנה, בין אם מדובר בשירותי בישול, סדנאות או שיעורים, ייחשב כשירות בהתאמה אישית, אשר לגביו לא תחול הזכות לביטול עסקה.
    עם זאת יובהר כי ביטול סדנא וקבלת החזר מקדמה מלא בקיזוז עמלות, יתאפשר בהודעה של עד שבועיים מראש.
    דחיית סדנא תתאפשר בהודעה של עד שבוע מראש ללא עלות נוספת.
    בהודעה של עד 3 ימים מראש ניתן לדחות את הסדנא בתוספת תשלום של 50% משווי המקדמה.
    יאוחר מכך ייגבה תשלום מלא על הסדנא.
  8. ביטול עסקה לרכישת קורסים או סדנאות הכוללות כמה מפגשים, שתיעשה לאחר מועד המפגש הראשון, בין אם הלקוח השתתף בפועל במפגש ובין אם לאו, לא תזכה את הלקוח בכל החזר כספי.
  9. ביטול עסקה לרכישת מינוי באמצע תקופת המינוי או בביטול עסקה לרכישת כרטיסייה שלא נוצלה במלואה, תזכה את הלקוח בהחזר כספי עבור החלק היחסי בתקופת המינוי או הכרטיסייה שלא נוצל. ההחזר יתבצע ישירות מול המבשלת מצוות משחקת בסירים.
  10. בביטול עסקה ע”פ סעיף 37 לעיל ינוכו 5% מסך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם, כדמי ביטול.
  11. החזר כספי עקב ביטול עסקה יבוצע לאמצעי התשלום ממנו בוצעה הרכישה על פי כל דין ולפי מועדי חברת האשראי. למען הסר ספק, ההחזר הכספי יבוצע לפי התשלום אשר שולם בפועל.
  12. בנוסף לדמי הביטול כמצוין בסעיף 42 לעיל, רשאית בעלת האתר לגבות מלקוח שביטל עסקה באשראי עמלת ביטול עסקה באשראי בגובה עמלת הביטול אשר נגבית מבעלת האתר ע”י חברת האשראי.
  13. באם רצונך בהחלפת השירות שבוטל בשירות אחר, הנך מתבקש ליצור קשר עם בעלת האתר ולבדוק את היתכנות ההחלפה.
  14. ניתן להקפיא מנויים שנרכשו דרך צוות משחקת בסירים בהודעה של שבועיים מראש. תקופת ההקפאה המקסימאלית האפשרית היא שלושה שבועות לכל היותר לבעלי מנוי שבועי ושבועיים לכל היותר לבעלי מנוי דו חודשי.
  15. מועדי הבישולים אינם כוללים את חוה”מ סוכות וחוה”מ פסח. במהלך חודש אוגוסט תתאפשר גמישות בקביעת המועדים, בכפוף לתיאום מראש.
  16. מימוש בישולי הכרות שנרכשו דרך האתר במסגרת מבצע – עד חודשיים ממועד הרכישה.
  17. הזכות לביטול עסקה כפופה לסייגים נוספים כאמור בסעיף 14ג’ לחוק הגנת הצרכן, תשמ”א-1981.
  18. מוצרים דיגיטליים המוצעים למכירה באתר הינם מוצרי מידע כהגדרתם בחוק המחשבים, תשנ”ה-1995. על כן, הזכות לביטול עסקה וקבלת החזר כספי לא תחול על מוצרים אלו. לבעלת האתר שמורה הזכות לקבוע חריגה ממדיניות זו בתנאים ובמועדים שתמצא לנכון.

אחריות

  1. מובהר בזאת כי המידע המופיע באתר הינו מידע כללי אינפורמטיבי בלבד, אינו מהווה ייעוץ רפואי, תזונאי, פסיכולוגי, קולינרי או אחר, ואינו מחליף ייעוץ אישי המתבסס על היכרות עם הנתונים האישיים של הלקוח, ומותאם לצרכיו האישיים.
  2. המתכונים המוצעים ע”י בעלת האתר נבדקו ובושלו מספר רב של פעמים. בעלת האתר אינה מתחייבת לטיבם או איכותם של מתכונים המבוקשים ע”י הלקוח שלא נוסו ע”י בעלת האתר.
  3. על הלקוח חלה האחריות לספק למבשלת הדרכה נאותה ומקיפה על כלי המטבח ומכשירי החשמל בהם יעשה שימוש במהלך הבישול. המבשלת אינה אחראית לכל נזק ו/או בלאי סביר שייגרם למכשירי החשמל בבית הלקוחה במהלך מתן שירות הבישול.
  4. כל פעולה שינקוט משתמש על סמך המידע המופיע באתר הינה על דעת עצמו בלבד ועל אחריותו בלבד, והמשתמש מוותר מראש על כל טענה ו/או דרישה נגד בעלת האתר בגין כל עניין הקשור להסתמכותו על המידע המופיע באתר.
  5. מבלי לגרוע מהאמור בסעיפים 66-68 להלן, המוצרים והשירותים הדיגיטליים המוצעים באתר, לרבות מאגר המתכונים, בין אם הם מוצעים לרכישה בתמורה ובין אם הם פתוחים לשימוש חופשי, נועדו לשימוש אישי בלבד. אין לעשות בהם כל שימוש מסחרי, לרבות להתבסס עליהם, לעשות בהם שימוש חוזר, להעתיק אותם וכיוצ”ב למטרות מסחריות ו/או קידום עסקי. כל שימוש כאמור מהווה הפרה של תנאי השימוש באתר.
  6. תמונות המוצרים באתר נועדו להמחשה בלבד.
  7. בעלת האתר לא תישא באחריות לפעילות בלתי חוקית אשר תתבצע ע”י המשתמשים באתר ו/או פעילות בלתי חוקית אשר תתבצע באמצעות המתחזים להיות משתמשים באתר. בכל מקרה, בעלת האתר לא תישא באחריות כלשהי לפעולות אשר התבצעו באמצעות גורמים אשר אינם בשליטתה המלאה.
  8. בכל מקרה בעלת האתר לא תישא באחריות בשיעור גבוה מהמחיר אשר שולם ע”י הלקוח.

שיפוי

  1. המשתמש מתחייב לשפות את בעלת האתר בגין כל תביעה, דרישה, נזק, הפסד, אבדן רווח, תשלום או הוצאה שיגרמו לה עקב הפרת תנאי שימוש אלו ו/או הפרת החוק ו/או התגוננות בפני תביעה ו/או הגשת תביעה ו/או כל דרישה שתועלה ע”י צד שלישי, לרבות עלויות שכר טרחת עורכי דין והוצאות משפט.
  2. מבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, המשתמש ישלם את סכומי הנזק הנובעים מאחריותו כאמור לעיל, מיד עם הידרשו לכך בכתב ע”י בעלת האתר.

פרטיות ושמירת סודיות

  1. בעלת האתר עושה מאמץ סביר על מנת לשמור על סודיות פרטי המשתמשים באתר, על התכנים והמידע המועברים ע”י המשתמשים בזמן השימוש באתר, וכן על מידע שנאסף אודות המשתמשים בזמן הגלישה באתר (“מידע על משתמש“), אשר עשוי לכלול את העמודים באתר בהם ביקרת, משך הצפייה בכל עמוד, מיקומך הגיאוגרפי ונתוני כתובת האינטרנט שבאמצעותה גלשת באתר וכיוצ”ב.
  2. בעלת האתר תהיה רשאית להשתמש במידע על משתמשים לצרכים פנימיים בלבד, כגון ניתוח מידע מצרפי בדבר דפוסי רכישה והתנהגות של משתמשים ו/או ספקים, ולצרכי תחקור תלונות ו/או ביקורות וכן לצרכים שיווקיים לרבות באמצעות עוגיות (Cookies), פיקסל של פייסבוק, גוגל אנליטיקס ועוד. כל משתמש יכול להגדיר מחדש את הדפדפן שלו כך שיסרב לכל ה-cookies או שיתריע על cookies שנשלחים אליו.
  3. בעלת האתר לא תעביר פרטים אלו לגורמים אחרים, למעט במקרים בהם ביצע המשתמש פעולות לא חוקיות באתר ו/או שנעשה ניסיון לביצוע פעולות שכאלה ו/או במקרים בהם הפר המשתמש את תנאי השימוש ו/או במקרים בהם מתקבל צו שיפוטי המורה לה למסור את פרטי המשתמש ו/או בכל מחלוקת שתתקיים בין משתמש לבין בעלת האתר.
  4. בעלת האתר עושה מאמץ סביר לאבטח את המידע המכיל פרטי המשתמשים הרשומים, באמצעים הטכנולוגיים העומדים לרשותה. יחד עם זאת, בעלת האתר אינה יכולה להבטיח חוסן מוחלט מפני חדירה של גורמים שלישיים למידע האגור בחשבונות בעלת האתר – חשבונות המצויים על שרתי מידע בענן של ספקי אחסון חיצוניים ו/או על גבי מחשבי בעלת האתר. במקרה כאמור לא תהיה למשתמש כל טענה, דרישה או תביעה כלפי בעלת האתר.
  5. בהסכמת המשתתפים, יצולמו תמונות במהלך סדנאות, קורסים ובישולים, ע”י בעלת האתר או מי מטעמה, לצורך שימוש בתמונות אלו לצרכים שיווקיים ופרסומיים ברשתות החברתיות. משתתף שאינו מעוניין להופיע בתמונות אלו יציין זאת באופן מפורש מבעוד מועד.

דיוור ישיר

  1. בעלת האתר מציעה למשתמשי האתר להירשם בחינם לרשימת התפוצה ולקבל ממנה דיוור מעת לעת.
    • בעת הרשמתך לרשימת התפוצה הנך מסכים כי בעלת האתר תהיה רשאית לשלוח אליך דואר אלקטרוני, לפנות אליך בכתב או בע”פ, לרבות בכל מידע פרסומי ושיווקי בדבר מבצעים, חידושים באתר וכיוצ”ב.
    • אם אינך מעוניין שנפנה אליך כמוזכר לעיל יהיה עליך לציין זאת במקום המיועד לכך בדואר האלקטרוני. למען הסר ספק, הנך רשאי, בכל עת, להודיע לבעלת האתר על רצונך להסיר את כתובתך מרשימת הדיוור שלה באמצעות פנייה לחברה או באמצעות מנגנון ההסרה המצוין בכל הודעה.
    • האחריות על תקינות פרטי הקשר שנמסרו הינה על המשתמש ובעלת האתר לא תהא אחראית לאי-קבלת הטבה ו/או דיוור ו/או כל דבר אחר בקשר לתוכן הדיוור בגין אי-עדכון פרטים ע”י המשתמש.

קניין רוחני

  1. בעלת האתר הינה בעלת זכויות הקניין הרוחני, לרבות זכויות יוצרים באתר ובתכנים הכלולים בו, למעט חלקים באתר שבהם החברה הינה מורשה ע”פ רישיון ו/או הסכם לעיצובם. זכויות היוצרים יכללו, בין היתר, את העיצוב הגרפי של האתר, מבנה האתר, מרכיבי האתר, התמונות והטקסטים המופיעים באתר ושם האתר.
  2. התכנים והשירותים המופיעים באתר נועדו לשימוש פרטי ואישי בלבד וכל שימוש מסחרי בהם ללא קבלת הסכמתה מראש ובכתב של בעלת האתר הינו אסור.
  3. אין להעתיק, לפרסם, להפיץ, לשכפל, לשנות, לעבד, למכור, להציג בפומבי, בשלמות ו/או כל חלק מהאתר ו/או מהתכנים המופיעים בו ו/או לעשות כל פעולה, במישרין או בעקיפין, המהווה הפרה או פגיעה בקניין הרוחני של בעלת האתר, ללא קבלת הסכמה מראש ובכתב של בעלת האתר.

נגישות

  1. האתר משתמש בשירותי תוכנת הנגשה לגולשים בעלי מוגבלויות, ושמה לעצמה כמטרה לאפשר חווית גלישה מיטבית לכלל הגולשים באשר הם.
  2. על אף האמור לעיל, יתכן כי דפים מסוימים באתר טרם הונגשו או שטרם נמצא פתרון טכנולוגי הולם עבורם. החברה מצרה על אי-הנעימות שעשויה להיגרם עקב כך וממשיכה במאמציה לשיפור הנגישות ואיכות הגלישה מתוך מחויבות כנה ואמיתית לכלל ציבור הגולשים.

המחאת זכויות

  1. בעלת האתר רשאית להמחות את זכויותיה ו/או חובותיה על פי תקנון זה, כולן או מקצתן, לכל צד שלישי, לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא צורך בהודעה מראש, ובכלל זה בהעברות חלקיות, חוזרות ונוספות וככל שלא תיפגענה זכויותיו של המשתמש והכול בכפוף להוראותיו של תקנון זה.
  2. למשתמש האתר אין הרשאה להמחות את זכויותיו ו/או חובותיו לכל גורם שהוא ללא הסכמתה של בעלת האתר ו/או כל גורם מורשה מטעמה במפורש מראש ובכתב.

דין ושיפוט

  1. הדין החל על תקנון זה הוא הדין הישראלי בלבד. סמכות השיפוט לכל עניין ומחלוקת נתונה לבתי המשפט המוסמכים במחוז מרכז בלבד.
  2. כל השתהות או הימנעות של החברה בקיום זכות המגיעה לה בהתאם לאמור בתקנון זה לא תיחשב כוויתור על זכות זו.

שירות לקוחות

  1. ניתן ליצור קשר עם בעלת האתר לפי פרטי ההתקשרות המופיעים באתר.
  2. אם אינך שבע רצון מחלק כלשהו מהאתר או מאחד מתנאי תקנון זה אנא כתוב אלינו ונבחן את פנייתך בתשומת הלב הראויה.